søndag, juni 26, 2011

Ett kort til min venninne!

En av mine beste venninner og som jeg har kjent nesten hele livet
 fyllte 40 år på St.hansdagen 
og da var vi invitert på hagefest!
Jeg var ett syn da jeg dro med tunika og thigths,
gummistøvler og Bergansjakka mi.
Og med meg hadde jeg paraply, ulljakke og pledd! 
Kledd for en norsk sommerkveld!
 Og som det øsa ned!
Men værguden syntes nok synd på oss og skrudde av krana
 og vi så tilogmed ett glimt av sol og blå himmel.

Og kvelden ble veldig hyggelig.

Jubilanten ønsket seg støl til bunaden sin og syrin og det fikk hun!  



Jeg lagde ett stafelikort i farger jubilanten
liker og brukte masse blomster og stæsj!


Her er innsiden av kortet med stempeltrykk
fra Stempelglede om vennskap og stølen er festet på en tag. Ellers er det skrivefelt og gratulasjonsstempel.
Og masse blomster!




Fra jentene lagde jeg ett tagkort og fant
frem noen gamle bilder som jeg limte på.
Dette kortet hang jeg på en lilla syrin ,
 men det glemte jeg å ta bilde av.

Takk for at du stakk innom og legg gjerne igjen
en kommentar for da blir jeg så glad!

Ha en fin søndag!



Klem fra

1 kommentar:

Marita sa...

Det var et kjempefint kort til jubilanten:).

Ha en fin helg♫♫

-Marita-