fredag, juni 03, 2011

ENDELIG

-har vi handlet litt nytt til hagen!

Jeg har lenge ønsket meg en sittegruppe på verandaen og i dag fikk jeg med min snille mann på Plantasjen for å  handle..........

ble litt extra også.........



noen nydelige ROSA margeritter fikk plass i tre-trillebåren jeg kjøpte i fjor.

Kunne ikke gå i fra dette oliventreet og den står nå i en av de to store "rotting-potte" jeg også kjøpte.

Her ser dere vår herlige nye sittegruppe! Håper på mange deilige sommerdager i den under parasollen,- (som også er ny;O) ) Ikke helt ferdig med å plante planter og "stæsje", men bare MÅTTE legge ut ett bilde nå!
I sofaen kommer det flere puter etterhvert også.................

I kveld skal verandaen innvies med deilig grillmat og noe godt i glassene...
vi får besøk av en nabofamilie men først skal nabomannen hjelpe oss å sett opp den nye Pavilijongen som vi også har kjøpt.................

Gleder meg til å få alt på plass!!!!


Klem fra

3 kommentarer:

ingjerd sa...

Wow, skjønner godt at du er fornøyd!
Heng deg med på NIB's utfordrig, har akurat lagt inn en selv.
Det ble ingen tur til Aurdal alikevel i helgen. Våre venner er på tur hjem fra Tyskland....kommer sent i kveld. Tenker de synes det er godt å få igjen guttene sine.....

Marita sa...

Flott utesalong! Ønsker meg nye utemøbler selv - gjerne vinkelsofa til terrassen... men det blir nok ikke i år. Koselig med nytt - gratulerer og kos dere masse i solen!

Anonym sa...

Kjempeflott alt sammen. Alltid hyggelig med noe nytt, om det er til hagen eller huset....