tirsdag, mars 23, 2010

26 innbydelser

er endelig ferdige og klare for å bli sendt ut.
Jeg fyller snart 40 år og selvsagt må dette feires med en fest.
 Da må jo innbydelser lages.
Dette har tatt sin tid for dette har jeg gjort innimellom alt annet som også skal gjøres....
Jeg har kuttet,punchet og svertet alt før jeg i går bare kunne montere alle.
 puuuuuuuuuuuuuuuh
De ble veldig enkle , men når så mange skal lages så er det greit at det er litt enkelt.

Arkene er fra norsk papirdesign. Synes de passet fint siden det snart er vår.................

Her er alle 26...

og her er ett nærbilde.


Har brukt ett gammelt bilde av meg selv
 som er endret til bruntoner.
 Den røde boblejakka sto ikke helt til
 arkene jeg har valgt...haha


 Klem fra

8 kommentarer:

Anonym sa...

De var kjempefine. Håperd et kommer en til meg:)

nr 35 sa...

kjempe fine ble de ;o)
En ting mindre å tenke på før den store dagen.

aase sa...

De ble jo kjempesøte da!! Nydelige farger!! Dette kan du ja!!

Kate sa...

Du er så flink, Sigrun! Når jeg blir 40 skal jeg bli like flink som deg ;) hehe det kan du tro... Men kanskje jeg kan gå skole hos deg, har jo lissom begynt litt da :) Ha et flott lag! :) klemmer

Lisbeth. sa...

Dette ser kjemprbra ut, lykke til med all den morsomme jobbingen det er med fest-planlegging. :D

Yvonne sa...

Så flotte innbydelser! Skjønner at dette har tatt tid, for de ble jo veldig forseggjorte og flotte. Og så mye hyggeligere å få i postkassa enn de vanlige man kjøper.
Må bare si at jeg digger pengegavekortet til gutt som ligger litt lenger ned, det var knalltøfft!
Ha en super påske!
Klem, Yvonne

Monica sa...

Så fine de var :) Lekre! :) Heldige de som får dette i posten, for jammen er jeg enig med hun over her; det er MYE mer hyggelig å få et hjemmelaget kort :) Fortsatt god påskehelg :)

Anita sa...

WOOOOW litt av en jobb dett, men for ett resultat det ble. NYDELIGE<3<3<3. Heldige er de som får ett slikt ett;)

Likte og veldig godt pengekortet, d var knalle stilig!
Har en liten sak til deg i bloggen min, for at du inspirerer meg;))

Ha en fin dag!
anita