lørdag, juni 18, 2011

Jeg er i skikkelig CUPCAKE-humør fortia!
 De er bare så utrolig flotte!
 Jeg har handlet masse Cupcakes-ark og stempel og så kom Elin med mal til
CUPCAKES-kort og da var det bare å sette i gang!

Og slik ble mine 2 første:





Så enkle å lage og dekorative å  se på !Flotte bursdagskort som jeg skal lage fler av!
Blingen som bare har ligget her fikk jeg endelig brukt og må jeg kjøpe flere "dotte"ark! :O)

Og hvis du også kom i CUPCAKES-humør
 kan du ta en tur innom butikken til jobben min å se på de flotte som er sydd i Tildastoff!





Kanskje du får lyst til å handle noen også!

Besøk butikken HER



Ha en superflott helg!

Klem fra

2 kommentarer:

Janne-Lise sa...

Så flotte cupcakekort :) Dette er jo rett og slett genialt i barnebursdager :) Denne ideen "stjeler" jeg altså :) Bare jeg får tegnet meg en mal.

Takk for inspirasjon og god helg :)

klem

salige lavendel sa...

Nyyyydelige cupcake kort!! Takk for gode ord om butikken min, nå skal jeg jammen inn å titte i din Epla butikk også. Synes forøvrig det er utrolig mye flott samlet på Epla og i litt forskjellige stilarter.