søndag, juli 03, 2011

har jeg endelig ferie og disse 4 ukene skal nytes! Vi skal kose oss i Paris og på hytta. Og så er det jobbing med stua som står på planen. Kjenner det skal bli godt å bli ferdig med den! Men det går fremover. Skal snart få tatt noen bilder så skal dere få se...

Her om dagen lagde jeg ett kort i fargene gult og rødt! Måtte prøve å lage ett slikkelig SOMMERsprekt bursdagskort. Dette er farger jeg aldri bruker. Men hvem veit...kanskje de kommer flere.... ;O)
Jeg fant noen gamle ark i haugen som jeg av en eller annen merkelig grunn har handlet. Whiffèn fikk de samme fargene og vingene og hjertene fikk litt glitter på. Hjertet er en QK dies og den la jeg på litt glossy accents så den ble blank. Ellers har jeg brukt en rubons, bånd, bordpunch ,ticket og bursdagstekst.





I dag har jeg sittet med bryllupsinvitasjoner. Jeg har fått bestilling på 28 stk. Håper snart å ha de klare.........

Takk for at DU stakk innom!


Klem fra

1 kommentar:

Pia sa...

super nydeligt kort og så må du have en dejlig ferie, glæd dig til Paris der er så skønt med mange oplevelser, jeg var der i maj med dejligt vejr
knus Pia