søndag, juni 12, 2011

Tagkort


Endelig fikk jeg satt meg ned ved kjøkkenbordet og scrappet igjen. Det er lenge siden sist mye pga oppussinga som tar mye tid og har laget mye rot. Litt trist med det flotte været ute i dag , men jeg bare skulle... Fikk faktisk laget 4!:O) kort i dag!!!! Og fortsatt er kvelden ung så hvem vet...........
******
Jeg er bedt på avslutning til en tidligere elev som slutter på vidregående og planen er å kjøpe en blomst til henne... så da måtte jeg ha et kort og sånn ble det!

Brukt litt papirrrester i dag og ett bilde jeg hadde liggende. Jeg har brukt glimmermist for nesten første gang tror jeg. Har disse flaskene stående for jeg bare måtte HA sånne og så blir de glemt! Det må jeg gjørre noe med for det var gøy å bruke og ble utrolig effektfullt. Ellers stemplet med forskjellige stemler og pyntet med blomster,blader og en rosa blonde. En tag er stukket ned i lomma med en persolig hilsen på. 

******

Jeg deltar med dette kortet på sukkersøtt # 128 - tenk ROSA!


De andre kortene legger jeg ut etterhvert!
Ha fortsatt en god pinse!

Klem fra 

2 kommentarer:

Astrid sa...

Et nydelig tag`kort i lekker design og flott pyntet:-))
Takk for at du deltar hos Sukkersøtt denne uken. Lykke til!!

Klem Astrid:-)

Bente Årstad sa...

Herlig og flott tag du hadde lager:)

Bente