mandag, januar 18, 2010

WOW jeg har fått award i dag!






Fra Lena og Ane Lene og    Torill!

Tusen takk til dere alle 3!
Det var kjempehyggelig og det varmet!





Med awarden følger disse punktene:


1. Kopier awarden på bloggen din.

2. Link til personen som gav deg awarden.

3. Fortell 7 interessante fakta om deg selv.

4. Velg 7 andre bloggere som du sender awarden videre til.

5. Link til deres blogger.

6. Legg igjen en kommentar i bloggen deres så de får vite om awarden.


DA var det over til de 7 interessante opplysningene om meg selv ... vanskelig det der.
Er en veldig lite interessant person. Veldig A4 spør du meg, men må jeg velge 7 så får det bli disse:
  1. Jeg er helt sinnsykt avhengig av kaffe! Får jeg ikke mange kopper om dagen får jeg et dundrende hodet! Vi prater MANGE kopper................
  2.  Jeg har papirdilla! Elsker å lage kort... og elsker å prøve noe nytt...
  3. Jeg er en veldig sosial og skravlete person. Noen vil nok karaktisere meg med en person med kronisk munndiarè og som prater på inn og utpust.
  4. Jeg er et "C menneske"... Jeg er sist i seng og først oppe her i huset. En skikkelig morgenfugl som elsker en rolig morgenstund med kaffe og avis før resten av huset våkner. Det er deilig for kropp & sjel!
  5. Jeg har blitt hekta på FACEBOOK...noe jeg IKKE hadde trodd om meg selv.
  6. Jeg elsker å lese blogger og bruker flere timer i bloggverden nesten hver dag!
  7. Jeg er en distre person (kall det gjerne glemsom... :O) haha ) med alt for mange baller i lufta! ! 1000 ting som skal gjøres med en gang............Kjente sitat fra meg er "hvor er bilnøkkelen eller lommeboka?",   " Låste jeg døra?" "Skrudde jeg av kaffemaskinen?"
Jeg velger å sende denne awarden videre til noen gode venninner privat og på blogg.
Noen har jeg kjent hele livet og noen har jeg blitt kjent med i nyere tid .

Katrine er den første jeg velger. Dette er min første venninne. Ble kjent med henne da vi var 5 år. Vi var naboer og gikk i klasse sammen i 9 år. Vi deler så masse gode minner og opplevelser og jeg er glad jeg fikk deg som BESTIS! Etter vg skole dro hun til Sveits ... og ble der!
Nå holder vi kontakt pr brev,mail og blogg! Utrolig morsomt å lese på bloggen din om din hverdag!

Ingjerd er ei venninne jeg har hatt i mange år. Hun er en utrolig energisk person som elsker å ha noe i fingra. Hun har prøvd å lage det meste av det som er verdt å lage. Hun syr de lekreste ting, er en "killer" på symaskin og med strikkepinner i hendene kan hun trylle! Hvor hun finner energien fra vites ikke. Er en hemlighet hun ikke deler. Og hvordan hun får døgnets timer til å bli flere... kunne ønske det var meg! Jeg synes det er morsomt å følge med i bloggen din og se hva dere driver med også. Morsomt jeg fikk deg til å lage blogg...........

Ellen eller JOSSA som mange kjenner henne som, går også noen år tilbake. Vi møttes i en barnehage for ca 10 år siden og har fulgt hverandre siden da. Hun er en stor insprasjonskilde for meg. Hun lager de lekreste kort og har sans for detaljer! Elsker stilen din! Håper vi snart kommer igang med kveldene våre...........

Marita har jeg kjent i 12 år. Hun har grønne fingre og stoffdilla! I tillegg strikker og hekler hun masse flott, quilter og er en hobbyfotograf med sans for detaljer. Utrolig morsomt å se på hva du lager på bloggen din.

Elin har jeg ikke kjent så lenge men vi sitter ofte sammen på kveldene med "papirsysler" og har det kjempekoslig sammen. Håper på mange flere kvelder sammen med deg.

Aase har jeg visst hvem var lenge før vi begynte å skravle sammen.  Jeg må stadig innom bloggen din for å lese! Er en fast følger......... Selvom du har lagt papiret litt til side håper jeg det ikke er for godt. Synes det er morsomt å scrappe med deg.

Den siste er til  Stine,- selvom du ikke har blogg................kremt kremt......
Du er den som fikk meg i gang i kortverden da jeg var totalt blank og ikke visste hva dette var.
Tusen takk for at du viste meg!
Du er også en fast leser her hos meg noe jeg setter stor pris på.



Klem fra


4 kommentarer:

ingjerd sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
ingjerd sa...

Takk for awarden Sigrun, men jeg tror du må gi meg en opplæring på kopiering av adresser.....Jeg er fortsatt nybegynner vet du!

Katrine sa...

Tusen takk Sigrun, kjempekos at du tenker på meg selv om jeg bor litt langt borte...
Det er så koselig å følge med på alt du gjør på bloggen din og artig med bilder :-)
Mange go`klemmer fra meg

nr 35 sa...

Tusen takk Sigrun, vi vet å kose oss med papiret og alt dill dallet vårt. klem Elin ♥