søndag, januar 31, 2010

Gratulerer med ny adresse....

Jeg var på innflytningsfest i går og lagde dette kortet for anledningen.
 Har blitt inspirert av Bibbi sitt hus-kort som du finner HER! 
Takk for inspirasjonen Bibbi!
Jeg har brukt ark fra maja-design og  punchet blomster og grener med punch.
Jeg har pyntet med  knapper og bling. Hjertet og rub-ons er fra Melissa Frances. 
Var heldig å få låne symaskin av Elin for
min mangler litt smørning...
er ikke så ofte i bruk kan jeg innrømme...*rødme*



Takk for at du stakk innom.
Ha fortsatt en fin søndag!

Klem fra

5 kommentarer:

En lykkelig men sliten mamma sa...

OI , så utrolig fint kort! :D Dette har du peil på ja. :D Kom tilfeldigvis innom bloggen din. Kjempekreativ er du!

Jossa sa...

Lekkert var det, Sigrun....det syntes sikkert Linda også;-)

Klem♥

Synne sa...

oiii... det var utrolig fint kort!! :0) klem fra synne

Katrine sa...

Hei Sigrun

Skrev en hilsen til deg, men tror den forsvant....kanskje det nå kommer to nesten like ;-)

Herlig kjole du har kjøpt til Ingrid. Jeg savner å kjøpe rosa prinsesse-jente-tøy, men det er artig når jentene finner sin egen klesstil også....Jeg må jo inrømme at alle tre jentene mine har våkst fra "prinsessealderen" hehehe
Ønsker deg en kjempefin uke.
Klemmer fra Katrine

Maria Elen sa...

Dette var et utrolig nydelig kort!
Du er virkelig kreativ!:)

Klem Maria