søndag, januar 24, 2010

Ett bursdagskort ble til i dag...

-Og dette kortet skal ei jente som fyller 10 få.
Fant frem litt knallfargete ark, spellbinderramme-dies,
blomster og fargela "gorjussèn" med promarkerene mine.
En tag,noen perler og bånd og ett stempel...
og litt glitter tilslutt på blomstene gjorde susen!

Jeg klippet opplangs kanten av bena til Gorjuss-jenta
så jeg kunne tre beina utenfor ramma
 så det ser ut som hun sitter på kanten i ramma....



Håper bursdagsjenta blir fornøyd...




Klem fra


3 kommentarer:

aase sa...

Lekkert kort Sigrun, lilla er flott!!

Tusen takk for awarden også, jeg har fått den fra mange og har laget et innlegg med den for litt siden!!

Nå er jeg godt igang i scrappesakene igjen og snart blir det Team Aase treff!!

Pia sa...

woww supert kort

Kate sa...

Du er så flink, Sigrun! :)