søndag, januar 17, 2010

2 babykort!


Har sittet foran tv`n og sett på ski samtidig som jeg har laget 2 babykort.
Det er jammen fint at det går ann å kombinere. hehe :O)

Det første kortet er bestilt av en dame på jobben som blir bestemor i disse dager for første gang.
Lag noe FLOTT sa hun og jeg håper hun blir fornøyd.....




Arkene er fra wild-asparagus og teksten er fra et klippeark fra papirdesign.

Ellers var Stine så grei å låne med en henger ( snille deg- tusen takk...)
Smokken er stemplet og malt med ditress, kippet ut og hengt i kjede.
Litt bånd og knapper til pynt og stempler på innsiden.








Det neste kortet skal en kollega få.
Arkene jeg her har brukt er fraMy Mind`s Eye og Chatterbox.
Ellers brukt bånd og knapper og stempler som ovenfor.











Takk for at dere kom innom.


Klem fra


5 kommentarer:

Jossa sa...

Nydelige babykort, Sigrun! Disse vil nok falle i smak hos damene på jobben din.....

♥klem

Pia sa...

super nydelige kort med søde detaljer

Synne sa...

Hei, så utrolige fine kort du har laget, skulle ønske jeg kunne oxo! Kanksje du kunne hatt et lite kurs.. :0) Er så fersk inne på bloggen her at jeg skjønner egntlig ikke så mye her inne enda hehe.. klem fra Synne

Janniche Drivdal Eriksen sa...

oj så flotte baby kort du har laget!
klem

Maya sa...

Åhhhh så nyydelige disse var!
Så masse lekre detaljer og nydelige farger!!
Og så imponert over att du klarer å lage noe foran TV`n, jeg må ha ro jeg *rødme* ;)
Ha en flott søndag,
klem fra Maya :)