søndag, mai 10, 2009

..:Tid for konfirmasjon:..

En nabogutt har hatt konfirmasjon i dag så da måtte jeg jo lage ett kort til han.



Vi har hatt en flott helg. På fredag var Solveig, tante Anja og jeg på Oslo Nye og så på "Les Miserable". Min favoritt-musical. Jeg har sett den 2 ganger i London og 3 ganger i Norge og blir ikke lei! Jeg griner fortsatt like herlig.....godt å ha klineksen tilgjengelig gitt!:O)

En fantastisk oppsetning var det!

(bildet er hentet fra Oslo Nye Teater sin side - tatt av L-P Lorentz.)

Ellers har jeg puslet rundt i hus og ved scrappebordet! Litt maling av stempeltrykk har det blitt. Burde vel heller ha rydda på plassen min men det utsetter jeg til en annen dag..............

somvanlig....*knis*

Helt til slutt må jeg vise dere bilde av hva jentene mine hadde med hjem til mamman sin etter en skogstur imellom regnbygene i dag!!

CIAO og GOD NATT!!!

2 kommentarer:

aase sa...

Herlig kortet ble Sigrun!!

Nydelige blomster fra jentene dine!! Det er verdens beste dager det!!

hobbyvenn sa...

Så mange flotte kort du lager. Og blomsterbuketten fra jentene dine var jo bare helt skjønn.