mandag, mai 18, 2009

FOR EN JUBELHELG DET BLE...

Denne helgen startet litt vedmodig med bisettelse i Bragernes kirke. En utrolig flott og verdig bisettelse til en person som så trist forlot denne verden altfor tidlig. Etter dette gikk turen rett til barnehagen for å feire "17.mai " med tog og boller!
Så avsluttet jeg fredagen med feiring av Stine som fyller 35 år i dag!

GRATULERER MED DAGEN; STINE!!!

Lørdagen var det hus, blomster, baking og skjortestryking som sto på programmet....og selvsagt MELODI GRAND PRIX!!! Jeg er en stor fan av Melodi GP , Har alltid vært det og vil nok alltid være det! jeg kjøper inn noen kilo smågodt, chips og øl og drar ut alt av forstyrrende elementer som telefon og dørklokke. Der sitter jeg og går ikke glipp av en strofe... Crazy sier mannen min men det er en av mine store interesser og den er jo bare 1 helg i året. Fotball er jo nesten vær helg..*fnis.*
Jeg må innrømme at min favoritt i den norske finalen var "Tone`s Butterflies", men "Fairytale" ble bare bedre og bedre ettersom jeg har hørt den og en absolutt verdig vinner av hele sulamitten! Vi satt og heia i stua og jubelen steg ettersom poengene økte. En utrolig morsom og fantastisk kveld og all takk til Alexander for en flott melodi og endelig en seier til Norge!
Det var jammen på tide!
Gjett om jeg er klar for Gp neste år....LIVE!!! ;O)


Foto: Reuters

opprant søndag 17.mai med strålende sol! Helt fantastisk! Vi spiste frokost med 2 nabofamilier og deretter var det 17.mai tog og aktivitet på skolen. Mange is og mye brus og kaker, litt kino og lek og så avsluttet vi kvelden hos en nabo med grilling. Vi satt ute på terrassen til vi gikk hjem før klokka 22. For en dag!

HIPP HIPP HURRA!! - Og for en helg! ;O)

Solveig & Ingrid

Blåmandag i dag da. Det er sjelden jeg er så sliten på jobb som i dag men det er vel baksiden!
Klem Sigrun

2 kommentarer:

aase sa...

Heia Alexander!!! Vi leier vel en minibuss når vi skal på Fornebu og se neste år vel???

Herlige 17.mai i Lierbyen!! Prøvde hilse på deg , men nei da......

Vi kosa oss med grilling vi og!! Mamma var hos oss!!

Når aasemannen gikk på nattevakt lagde jeg kortomania jeg!! 0 stemmer, det liker jeg, det gikk unna, jeg var jo stuptrøtt!!

Nå er det natti natt her!!

Ha en super langhelg og hvil ut!!

Monica sa...

For noen flotte 17. mai jenter du har :)
Kjempefine kort du har laget over her.
Ha en fin uke (og helg!) *klem*