lørdag, mai 02, 2009

Endelig er tannen ute......

Veit ikke hvor lang tid jeg har hørt Ingrid mase om en tann i munnen som var løs....mikroskopisk løs i starten. Tror det var ønsketenkning i begynnelsen. Men ettersom hun rugget og rugget på tannen i underkjeven så blei den jo faktisk løs og løsere... *lol*

26.april skjedde det store! Hun var borte hos naboen og viste frem den løse tanna og jaggu tok tannfee-hjelper Stein likeså godt å dro den ut!!! En ekstatisk liten frøken kom løpende hjem med tann og noen mynter i ett glass med vann! Hun var bare så fornøyd og stolt av det STORE som hadde skjedd....og selvsagt måtte jeg ta frem kamera og forevige det som hadde skjedd. Så utrolig rart å se ansiktet hennes nå...Hun har lissom blitt så mye større....................

Selvsagt måtte tannen og glasset stå på pulten hennes om natta og dagen etter var tanna borte og det lå flere mynter i glasset...! Jammen er tannfeen snill!:O)

" Disse pengene skal jeg spare til vi skal til syden "sa en lespende Ingrid da hun stolt viste meg glasset! Og som sagt så gjort! Pengene havnet på sparebøssa!

Så søt da!

1 kommentar:

Katrine sa...

Hei hei

Artig det her med tenner - først venter foreldrene spent på at den første tannen skal komme, og så er alle kjempestolte når den første tannen faller ut...

Ha en toppers uke Sigrun :-)
Klem fra meg