tirsdag, mai 19, 2009

..: Keep in touch:..

Disse 2 kortene laget jeg for en venninne som skal flytte. Guttene hennes skal bytte skole og skulle gi en avskjedsgave til gamleklassene og kort. Jeg ble veldig fornøyd med disse og syns at det er mye enklere å lage guttekort enn det har vært tidligere. Jeg er jo så glad i bling og stæsj............

Jeg har tatt bilde av kortene før og etter bildet ble satt på og dessverre måtte bildene taes på jobben og der var det dårlig lys gitt...., men sånn er det bare...

Takk for alle hyggelige kommentarer jenter. Jeg setter STOR pris på disse! :O)

Klem Sigrun








2 kommentarer:

aase sa...

Flotte kort du har laget her!! Stilig med tagen på!!

Maya sa...

Guriland så flotte disse var!!
Gutte/manne kort er vanskelig,synes jeg!
Men du har fått til to nyydelige!!
Likte layouten så godt!!
Klem fra Maya:)