lørdag, mai 23, 2009

Da var denne runden over.....

Kortomania er over for denne gang. Det har vært 12 uker med flotte utfordringer fra Maria og Honning og nå kan alle deltakere ta en velfortjent pause. Det er travelt når sånne konkurranser står på , men så gøy det har vært.
Maria og Honning har tryllet frem det ene utfordringen etter den andre og denne runden har jeg gjort mye jeg aldri før har gjort....... Kjempegøy!
Honning vant sammen lagt og Surfine og Skorpionen kom på delt 2.plass.Jossa og
Carina 123 kom på delt 4. plass.
GRATULERER TIL DERE ALLE !
Dette er mitt kort i den siste runden. Etter å ha fått 11 oppgaver med kriterier kom rundens siste oppgave...Fritt frem....HJELP så vanskelig når en er vant med stramme tøyler..........*fnis*
Dette kortet ble egentlig laget til Solveigs ballettforestilling i Drammen teater og siden jeg ikke rakk å lage noe spesielt myntet på KOM ble dette kortet sendt inn.
Tusen takk til dere som stemte!
Til Solveig balletforestilling hadde jeg kjøpt inn en "sommerhilsen"-blomster til instruktørene hennes og laget 2 små kort til dem også.
Her er ballett jenta mi etter en vellykket forestilling! Så flink og så sliten!
Skikklig stolt av deg, jenta mi! Du var utrolig flink på scenen og husket alle replikkene.
A star is born......................... :O)


Klem fra Sigrun

4 kommentarer:

Marte sa...

Tusen takk for kjempekoselig kommentar, Sigrun! :)
Her var det mye lekkert å titte på, du er da så flink!
Klem fra meg

Maria sa...

Hei og hopp

Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min og herlig omtale her inne. Dine kreasjoner stikker seg alltid ut i ordenes nydeligste forstand og jeg håper du trollbinder igjen ved neste runde.

Dette kortet falt iallefall jeg pladask for!

Ha en gooood uke!

Klem
Maria

Maya sa...

Nyyydelig kort til KOM,så lekre farger og så nyydelig med alle blomstene!!
Klem fra Maya:)

Katrine sa...

Fine kort du lager Sigrun & koselige bilder av jentene dine :-)

Jeg ønsker deg en topp helg.

KLEM fra Katrine