lørdag, desember 31, 2011

Min TOPP 10 liste!


Jeg gjør som mange andre og har laget meg en TOPP 10 liste over kort jeg laget 
i året som nå snart er historie.
2011!
Året som har merket oss både på godt og vondt. 
Året vi viste at vi står sterke sammen og svarte på terror og dyp sorg med  
kjærlighet og ett enormt rosehav som farget hele Norge!
Så utrolig stolt jeg er over å være NORSK!

---o---

Her er de 10 jeg har valgt meg ut!

Mange av de er med stemplene jeg fikk dilla på i første del av 2010. 
De herlige Whiff of joy- jentene. Disse må jeg nok ta frem igjen sammen
 med distressene mine...  

















Jeg kjenner at det kribler i meg etter å starte på igjen! Og til uka skal det scrappes!
Da ønsker jeg dere ett godt nytt scrappeår!

♡ STOR klem fra ♡







2 kommentarer:

Pia sa...

så smukke proekter med nydelige detaljer. Ønsker dig et godt nytår
knus Pia

salige lavendel sa...

Flott topp 10 øiste! Kul den med cupcake på.