lørdag, desember 24, 2011

JULAFTEN!


Dagen vi alle,- små og store har gledet oss til og endelig - er den her!
Dagen begynte tidlig her i huset. Min yngste datter spratt tidlig opp av senga for å se om julenissen hadde spist grøten hun satt ut i går og om strømpa var fylt... og begge deler var gjort! :O) Hun har sittet foran tv`n med godterier , julemorgen og 3 nøtter til askepott.


Nå er min familie på mølje hos noen venner mens jeg gjør i stand julemiddagen,- pinnekjøtt og rotemos og selvsagt riskrem til dessert! Gleder meg til julelukta brer seg i huset for DA er det JUL!


Nå skal vi kose oss masse med deilige dager fylt med kos, deilig mat og masse opplevelser og aktiviteter. 


Her er noen bilder av vår stue pyntet til JUL!



 Her er ny julepynt av året! Disse 3 ble kjøpt i Disneyland Paris i sommer. 
Hvert år kjøpes noen få spesielle kuler for å pynte opp treet!


 Her er den store flotte sofaen vår! 
GEDIGEN er vel et mer dekkende ord! Den er absolutt den beste!

Muren har fått besøk av en klatrende nisse...


Gammel nisse som min svigermor en gang har strikket og ved siden av vår flotte julekrybbe 
jeg fikk av mine foreldre for mange år siden.

 Zinkhusene våre er pyntet med smånisser... siden det ikke ble pepperkakehus i år.

Og her er mine favoritt-julenisser fra Perfect home kjøpt over mange år. 
Har mange små nissepar i kjøkkenvinduet mitt.






Vil ønske dere alle en 
RIKTIG GOD JUL

ET GODT NYTT ÅR!


Kos dere!






♡ STOR juleklem fra ♡

Ingen kommentarer: