onsdag, desember 21, 2011



2 tags til en utfordring inne på Scrapping.no
Målet er å få laget en haug med tag`er som skal følge med pakkene i år,men ser at dette rekker jeg ikke så det er godt jeg har handlet  noen også!

I huset begynner vi å komme i mål til jul. Jeg har fri i dag og da kommer jeg nok ajour på lista. Målet er nemlig å kunne sitte å slappe av i sofaen lille julaften..................mens alle andre stresser rundt å pynter tre og hus. :O)
Men om det går vites ikke...................... 

Ingrid har vært med å lage en liten hilsen til læreren sin: 

Deilig SNØMANNSUPPE!
Denne så jeg i ett blad og i blogger og syntes dette var en knall-idè :O)


Oppe posen er det mini-marshmallows, candystick, kakao og en liten julenissesjokolade.



Ikke de beste bildene ser jeg.............. 



♡ STOR klem fra ♡


1 kommentar:

ingjerd sa...

Helt klart lønnsomt med en fridag i ny og ne......."hilsen sjefen"
hehe, digger den snømannsuppa. Hadde døgnet hatt flere timer skulle jeg kopiert den :-)