søndag, desember 04, 2011

I går skulle vi på 60 års-fest til en kamerat og jeg hadde glemt å lage kort.... 
Jeg ilte ned til Stine som har så mye rart i permen sin og der fant jeg motivet! 
En herlig gammel mann som trener! Denne måtte bare lånes!
Og i en fei fikk jeg laget kortet før vi fôr ut av døra med kake og presanger............

Det var allerede mørkt ute da jeg prøvde å få tatt bildet av det så det er litt uskarpt...


(Ark fra Maja, stemplene tror jeg er fra Kreativ hobby, Spellbinder stjernedies, dymo-tape. 
Stempelet er fargelagt med promaker.)



I dag er det nye bursdager som skal feires,- 3 barn som har fylt 12, 10 og 8!
Heldigvis er de kortene laget for en god stund siden..............


Ha en flott 2.søndag i advent....



Tenn lys !

To lys skal skinne for kjærlighet og tro,

for dem som viser omsorg og alltid bygger bro.

Må fanger få sin frihet og flyktninger et hjem.

Tenn lys for dem som gråter og dem som trøster dem.



♡ STOR klem fra ♡

Ingen kommentarer: