lørdag, juli 09, 2011

SNART:::::

Skal jeg og min familie


HIT!








Vi gleder oss masse til en uke i Paris med Disney, sightseeing, shopping og FERIE!
Jeg gleder meg til å smake masse god mat og kanskje litt vin... ;O) 
Snegler og froskelår skal få være i fred tror jeg men det er vel noe annet godt å spise.............

 Håper det ;O)

Har noen vært her før tar vi gjerne i mot tips til hva vi bare
ha med oss som familie og turister!



Nystekte Croissanter hver dag!  
mmmmmmmmmm himmelsk!

 Jeg kommer til å trille!:O)

Den eneste bekymringa er at jeg har fått en stygg infeksjon i luftveiene 
og har vært plaget med tette bihuler og "døve" ører i 4 uker.........
og vært  hos lege 3 ganger uten resultat! 
GRRRRRRRRR
Nå har jeg fått en hestekur med antibiotika
 som jeg skal ta 3 dager
så får vi se om det hjelper. 
Jeg gruer meg sinnsykt til å fly med disse øra, 
men noen avlysning av turen kommer IKKE på tale!
Dere får krysse fingra for meg!
GOD ferie!


STOR klem fra
(PS: Alle bildene er funnet på nettet!)




1 kommentar:

Katrine sa...

God tur - blir helt sikkert TOPP!
Disneyland Paris kjenner jeg, herlig!! men Paris venter til våren. Da blir det Paris&London :-)
God tur Sigrun, kos dere masse.
Gleder meg til å se bilder ;-)
KLEM :-)