mandag, juli 25, 2011


For  noen triste og forferdelige dager vi har opplevd. Jeg er heldigvis ikke en av de som savner noen eller har mistet noen, men jeg føler med de som i disse dager står midt oppe i det værste marerittet de noen gang har opplevd. Som å være med i en dårlig skrekkfilm!
Men jeg føler også midt oppe i denne triste og tragiske dagen vi har våknet opp til ,er det lys.
Masse lys. Og blomster. Masse blomster.
Hele landet er farget av blomster og vi kan føle varmen av
alle de tusner på tusner på tusner av lys som er tent.
Overalt!
I dag har det vært 1 minutts stillhet til ettertanke over det som har skjedd og i solidaritet og kjærlighet til de som savner og sørger og til de som har opplevd disse grusomme handlingene 1 mann har gjort,- 1 gal nordmann. vi har ellers fulgt med på tv og sett på den flotte rosesermonien som var i Oslo,- og i flere andre byer i Norge. Det skulle ha vært ett rosetog, men siden det møtte opp alt for mange folk var ikke dette mulig å få gjennomføre! Så utrolig gripende å se alle de menneskene med roser i hendene,- løftet opp møt himmelen.........
Det har rent mange tårer nedover mitt kinn disse dagene. Jeg er selv mamma og kan ikke tenke meg noe verre enn å miste noen av mine barn. Det tragiske og forferdelige disse barna og ungdommene har opplevd og følt på kroppen kommer alltid til å vær i dem. Jeg håper bare de for all den hjelp de trenger så de kan hviske noe av det bort å komme seg videre.

Jeg forbanner terror og dens frykt, men veit at hvis vi kan fortsette å bekjempe den ved å stå sammen .
Vise hverandre kjærlighet og omsorg.

"Om en mann kan vise så mye hat, tenk hvor mye kjærlighet vi alle kan vise sammen!"

Ta godt vare på hverandre og vær ett godt medmenneske!


Jeg skal tenne lys i kveld og!
For fred. For kjærlighet. For Norge.

Og MOT terror!




♡ STOR klem fra ♡









Ingen kommentarer: