søndag, september 14, 2008

Stein har blitt 50 år!




I går var vi i 50 årslag til en god nabo og venn,- Stein.
Tenk han fylte 50 år!
Kjempe morsom fest og det ble servert deilig spekemat, alle sorter kaker og fludium for å leske enhver smak og gane! Jummi!


Evy hadde dekket de lekreste bord ............ helt utrolig hva hun får tryllet frem!

- og jeg fikk i oppdrag å bake marsipankaken!

Den falt i smak så det ut som.....




Vi spleiset på en tur til Liverpool på fotballkamp. Gjett om han ble fornøyd!
Vi gikk hjem i de tidlige morgentimer. ...kl 5.30 var vi under dyna. Det er lenge siden jeg har holdt koken så lenge. Og gjett om jeg kjenner at jeg har dansa i høye heler! Hahaha
Heldigvis er formen ellers bra i dag.




Kortet jeg laget ble jeg veldig fornøyd med. Det er ikke så ofte jeg lager "herre-kort" og var litt redd for å bruke for mye stæsj. Litt måtte jo pynte kortet men synes jeg fikk til å det maskulint. Bilde fant jeg på nettet. Måtte jo bli et fiskekort siden han elsker det.......................

Veit dere forresten hvorfor mannfolk elsker å fisk.................?

-Jo for da får de høre hvor stor og flott den er...........................;))

2 kommentarer:

aase sa...

Kaka ble jo knallfin den Sigrun!!!!5.30 .....................dån..............hadde ikke vært noe for meg lengre nei......

Unknown sa...

Kjempe flotte kake. Kult kort. : )