tirsdag, januar 21, 2014

..: Kort til 50åring :..






Endelig fikk jeg satt meg ned i papirkaoset mitt 
og scrappet litt igjen! 
Godt å være i gang igjen etter lang tids tørke. 
Ganske frustrerende i grunn med scrappetørke 
og det har tatt laaaaaaaaaang tid ,
 men nå håper jeg den er over! 


Dette kortet er scrappet til en 50åring som vi feiret i helgen så da hadde jeg frist det måtte bli klart. 
Temaet Harley Davidson var også gitt på forhånd…..så da var det ikke så vanskelig å finne bildene og papirene .













Her har jeg brukt : 


  • Hvit brødpose, 
  • mønsterark fra Bo Bunny,
  • brun liten papirpose, 
  • bilder fra nettet, 
  • div metall-pynt ( takk karianne for den flotte nøkkelen :), ølkork ,
  • gratulasjonstempel,- ukjent :)
  • alphabet-stickers,
  • tim holtz-dies,
  • stiftemaskin,
  • tag fra klesplagg 
  • og svart bånd.




Åhhhhhhh så digg å være i gang igjen  :D




♡ STOR klem fra ♡