mandag, september 08, 2008

HØSTTUR PÅ HYTTA!!!

Her er hytta vår,- Tussebu!


Denne helgen har vi igjen kost oss på hytta i Valdres! Så deilig å dra vekk fra alt du burde ha gjort hjemme, hus som står på hodet, alle folk og mennesker. Bare sitte der oppe å nyte stillheten! Kjempedeilig!

Høsten tror jeg er den tiden på året jeg liker aller best på fjellet. Det kan være alle årstider på en gang....sol og varme, høstruskevær og grått ,-og kaldt og snø....


Denne helgen var det oppholdsvær og sol, men kuldergrader på natta! Fargene har begynt å komme, men i høstferien er det nok mere rødt.
Det var ikke mye bær på hver tue!!!

Denne helgen har vi brukt til å vaske litt og plukket tyttebær. Det var lite tyttebær i år og av det vi fant var det lite modent.
Men 1 kg ble det så nå er julemiddagen berget!!!
Ingrid var med å plukket. Hun fant raskt ut at tyttebær var godt å spise (...er det mulig?) så det ble litt i munnen og litt i posen!
Ingrid plukker iherdig!
Og viser stolt frem posen .....-og her er resultatet.......988 gram med tyttebær!!! :))

Ellers har jeg sittet og malt masse stempeltrykk til julekort så nå kan jeg sette igang med "juleproduksjonen!" :))


Jentene ser film på dataen!

Takk for at du tittet innom! :))

Høstklem fra



1 kommentar:

aase sa...

Så herlige bilder av jentene!!Gjett om jeg ønsker meg en hytte om høsten da!! kos og varme på hytta høres nydelig ut!!! Lekre kort du har laget i det siste!!!