mandag, september 29, 2008

Flere julekort i kveld!

Har kost meg masse med julekort i kveld.

Det er like før julemusikken finnes frem i dette huset for her kjenner jeg at jeg begynner å komme i riktig julestemning.! Er det mulig såååå mange dager før jul??? Har ikke skjedd før! ;)


Jeg har laget dette kortet veldig enkelt. Brukt ark fra i fjor i haugen min, tatt på glitter på 2 snøkrystaller som jeg har fått av Jossa, rubons , klistremerke og hjerte fra MF.




Dette kortet ble jeg skikkelig fornøyd med.
Jeg har brukt 2 mønsterark fra MF, brukt en liten del av en kakeserviett, skrevet ut vintage-bilde på tag og heklet 2 stjerner i gulltråd som har fått knapp i midten! Ble skikkelig fornøyd med stjernene som jeg helt tilfeldig snublet over i ett blad......................

Nå må jeg handle mer garn sånn at jeg får heklet flere stjerner!

Jeg blir så glad når jeg ser at jeg får hyggelige kommentarer, Takk for de!,- så fortsett med det! :))

Klem Sigrun

3 kommentarer:

janne iselin sa...

Kjempefint kort. De stjernene var fine=)=)

Monica sa...

Takk for hyggelig kommentar. Måtte inn her og snike litt jeg nå, he he. Kjempefine kort du har laget, masse inspirasjon å hente.
Leste om hytta deres, vår heter Tussehytta, så de må jo være i familie *fnis*
Ha en fin onsdag :)

Jossa sa...

Så flotte dine siste julekort ble... godt å se at snøkrystallene kom til nytte:) Gleder meg til neste scrappekveld!