mandag, november 15, 2010

Bedre sent enn aldri.........

UFF.........................jeg kjenner at overskuddet er labert for tia :O((((

-og at jeg drukner i alt som skulle vært gjort.
Mye av tia mi blir brukt på jobb, hus og unger ,-og ting jeg hadde overskudd til å gjøre før har jeg ikke ork til. Bare det å ta frem scrappesakene og sette seg litt ned når tia byr seg er et ork.......det må jo ryddes bort også! Klesvasken blir liggende litt for lenge for den må jo også henges opp og brettes sammen og legge på plass. Stabelen flytter seg jo ikke av seg selv......Hybelkaninene flytter stadig inn og er flinke til å formerer seg også.
Men nå har jeg begynt med trantabletter med krill så nå håper jeg at overskuddet stiger igjen. Ohhhhhyeah! Kan i allefall håpe! ;O)

Ett kort har jeg faktisk laget siden siste innlegg. Her er ett bursdagskort til en gutt som snart fyller 9 år!








I går var jeg og mannen på cupfinalen på Ullevål og det var deilig å ta "bøtta" hjem. Godset vant fortjent over Follo selvom kampen ikke var den store "høydaren". Det var en stor opplevelse å være der. Det var kjempestemning på tribunen vår og " Godset fra Drammen " ble sunget så jeg fikk gåsehud! Har du ikke hørt den før så gå inn på mitt neste innlegg og sett på høytaleren!


Endelig etter 19 år ble Godset Norgesmestre!


"Ekte kjærlighet!"
Selvsagt måtte jeg kjøpe lue og skjerf. :O)


Vi er Godset fra Drammen - det er ekte kjærlighet
Godset fra Drammen - i all evighet
Helt til Strømsøåsen faller
og til elva tørker inn
er Godset fra Drammen klubben min!




Klem fra




2 kommentarer:

ingjerd sa...

bare vent.....du er nok snart tilbake skal du se...Det tar litt tid og komme i gjenge når både du og OA har fått nye jobber....
Den magiske kabalen MÅ bare gå opp.
Er glad i deg! Klem

Katrine sa...

Artig å se bilder-det var sikkert litt av en opplevelse :-)
Slike opplevelser gjør godt i en stressete hverdag!!
Skjønner godt hva du snakker om, man jobber og jobber, går fra det ene til det andre og får lite tid til seg selv. Håper du finner balancen og kan nyte litt av den herlige førjulstiden.
Klem fra meg