søndag, oktober 24, 2010

Endelig skal jeg sy!

Jeg har drømt lenge om å sy min egen tunika og endelig er stoffet kjøpt. Jeg var med
Ingjerd igår på STOFF og STIL og handlet nydelig micro fleecestoff i creme.

I dag skal det klippes............og så er det klart for å SY!

Jeg drømmer om en tunika ala de INGJERD har sydd . Bildet er lånt fra hennes blogg. Bare ta en titt innom henne og på alt hun lager............
Så glad jeg har en sånn venninne som kan hjelpe meg!

Jeg ønsker vintage strykemerke og nydelige blonder og kommer nok til å bestille det fra http://www.sagenvintagedesign.no/ og
http://saligelavendel.blogspot.com/ hvor disse bildene er lånt.
Gleder meg til å bli ferdig og se resultatet og da skal jeg vise dere og!

Ha en Super Søndag!


 Klem fra Sigrun

2 kommentarer:

Katrine sa...

Så spennende Sigrun - gleder meg til å se resultatet...
Ønsker deg en topp søndagskveld og en bra uke.
Klem fra meg

salige lavendel sa...

Det var litt artig - da jeg så kjolen tenkte jeg "Det lignet veldig på en Ingjerd-kjole!!" - og så VAR det jo det. De er bare flotte de kjolene hun lager og jeg skjønner godt at du blir inspirert av hennes arbeid. Blir spennende å se hva du lager også av stoffet du kjøpte.Og takk for reklame for meg, det var koselig!! =)