lørdag, september 26, 2009

Endelig er det høstferie...

- Og ferien skal virkelig nytes!
Det skal bli utrolig godt med en pust, beina på bordet
og senke skuldrene ett hakk eller to...

Jobben har vært forferdelig slitsom denne høsten og jeg
har fått merke kjøret i form av mye hodepine og migrene...

Nå håper jeg på en fredlig uke som skal nytes for fullt
med det jeg liker best av alt...familie, scrapping og hytta!



















Verdens beste kollega har sluttet på jobben og selvsagt fikk
jeg jobben å lage avskjedskortet.
Ønsker henne lykke til med det hun nå skal fylle dagene med.


















Takk til dere som kommer innom gjør meg glad
med hyggelige komentarer!

Kos dere i helgen!

Klem Sigrun

2 kommentarer:

Jossa sa...

Bare en liten tur innom for å ønske deg en fin HØSTFERIE!!!!
Håper du får ladet batteriene igjen....og blir kvitt "plagene";-)

Høstkos fra Jossa.....

Sola! sa...

♥Fiiin blogg