torsdag, september 24, 2009

Runde 6 & 7...

Da er runde 6 og 7 også over i kortomania og jeg skal sette meg
ned nå med oppgaven til runde 8 nå...

Men først må jeg oppdatere litt her ser jeg...
Jeg er dessverre så opptatt at det blir mer sjeldent at jeg får blogget og
besøkt alle deres flotte blogger.
Håper dette retter seg snart og at jeg får mer tid til dette .

Koser meg her inne i bloggverden og elsker jo å lage kort...


Her er mine 2 kort til kortomania .

Herrekortet er laget etter skisse som oppgaven var.
Hadde bestilling på et 60 årskort til en mann så da slo jeg 2 fluer i en smekk...
























Det nederste kortet var til oppgaven å lage ett kondolansekort.
Har heldigvis ikke laget ett sånt kort før og bevist satte jeg på en tekst
så kortet ikke nødvendig må gis i en sånn anledning.



















Takk for at du stikker innom og legger igjen spor.
Ha fortsatt en flott torsdag!
Klem Sigrun

1 kommentar:

Pia sa...

så nydelige kort