lørdag, oktober 29, 2011

Hobbykunst-messe i Lierbyen!

Denne helgen er det hobbykunst-messe på Menighetshuset i Lierbyen og jeg og min kjære venninne Ingjerd har stand. 

Det har ikke vært voldsomt besøkt i dag og ikke særlig inntektsbringenede men vi håper på en bedre dag i morgen....

Uansett har vi kost oss masse, skarvlet med mange og jeg har fått laget noen flere kort også. 

Jeg setter inn et bilde-ras her under, men det  meste av disse tingen har Ingjerd laget. 
Hun har forresten blogg HER og jeg anbefaler dere en titt innom. 
Jeg har produsert en del julekort og vanlige kort, dekorert noen fyrstikkesker og heklet og strikket noen skjerf og pulsvanter for salg. 















Da er bilderaset over............... puuuuuuuuh!  hehe ;O)
Som dere kan se er det masse spennede her ...

Her er noen bilder av fyrstikk-eskene mine.




Smarte meg tok på cellofan FØR jeg tok bilder......... ;O)




 ♡ STOR klem fra ♡
                     
                                                           

2 kommentarer:

bibbi sa...

Åh, her skulle jeg gjerne vært! Sååå masse fint dere har laget!!!! Lykke til med salget i morgen! :)

Marita sa...

Mye lekkert ja, dere er så kreative og ikke minst produktive!