søndag, oktober 02, 2011

Har hatt liten tid til min kjære hobby de siste ukene. Mye å gjøre i hus og hjem og i tillegg har jeg arrangert utdrikningslag, vært i bryllup og hatt bursdag for eldste datteren på etterskudd..........( det siste måtte utsettes fra i sommer pga opp-pussingen i stua) Nå er jeg endelig i box og skal ha en velfortjent og deilig høstferie til fjells! Skal bli veldig godt.


Jeg hjalp i tillegg venninnen min med å lage nesten 60 bordkort og var rimelig godt fornøyd da de ble ferdige for det tok sin tid. glad de ikke var mere avanserte!



Må vise dere noen bilder fra bryllupet i går. Min venninne Ingjerd hadde sydd alle brudepike-kjolene og så klart bryllupskjolen og alle var bare sååååå nydelige! En helt fantastisk jobb og alle var et syn jeg aldri vil glemme.
Mine 2 jenter var brudepiker og var så nydelige i sine kjoler.


 Her er  Ingjerd i det blå huset omkranset av alle kjolene!

Jeg og bruden. 
Minste-datteren har tatt bildet!

Alle brudepikene!


Se den fantastiske ryggen på kjolen! Veldig spesiell og lekker!
Brura også foresten! 
;O)





♡ STOR klem fra ♡




1 kommentar:

Anonym sa...

Så mange flotte bilder :) Utrolig koselig kjoler :)
Merethe :)