søndag, august 08, 2010

Fått dilla med symaskin!

Jeg syr og syr , men ikke på stoff! ;O)
Det blir skikkelig lekkert med søm på vintagekortene mine
og jeg må nok se om min gamle maskin kan få en overhaling så den kan fortsette å sy...
Jeg kan jo ikke fortsette å løpe ned å låne hos Elin. ;O)


Her er 5 kort jeg har laget i forrige uke og 2 av dem er alt solgt.
Det er hyggelig det.
Nå må jeg bare lage noen flere som skal selges i en interiørbutikk her i Lierbyen.








Jeg har nå jobbet en uke i min nye jobb og er godt fornøyd så langt. Kantina åpner i morgen og det blir spennende å komme igang for fullt.
Så nå tråler jeg blader og kokebøker etter oppskrifter på spennende og velsmakende lunsjretter.
Hvis noen har noe godt å tipse meg om så er det bare å tipse i vei!!! ;O)
Klem fra

3 kommentarer:

Marita sa...

Nydelige kort igjen, Sigrun!!

Katrine sa...

Så fine kort du lager Sigrun, artig å se :-)
Godt du trives i ny jobb, lykke til videre...
Er det du som lager maten i kantinen? det høres jo spennende ut....er det en stor kantine?...sikkert litt av en jobb å lage/planlegge mat til mange! Jeg finner mange tips på denne siden:
http://trineblogg.blogspot.com/
Ha en bra uke.
Klem fra meg

Anonym sa...

Genial dispatch and this enter helped me alot in my college assignement. Thanks you for your information.