fredag, juli 30, 2010

:.Litt kortsysler i ferien!.:

Så utrolig deilig det var å sette seg ned og lage kort igjen etter en lang ferie!
Jeg og Elin har sittet noen kvelder nå og laget kort.
Heldig for meg så hadde hun symaskinen fremme ...
 Synes det blir extra dekorative kort når det er søm på ,
 men min symaskin funker dårlig til dette. (Den er blitt sååå gammel ...)  
 4 kort er snart klare for salg og ett er klart å gi til en liten søt gutt som fyller 1 år 13. august.



Her er bursdagskortet til lille Christian Jørgen. 
Som dere ser så har jeg brukt symaskinen litt her.
 Stjernene var litt tuklete å sy fast, men det gikk utenat spissene knakk helt.
Stjernearket er fra Treehouse Memories og gyngehesten er klippet ut fra ett mønsterark fra Karen Foster. Ellers har jeg brukt spellbinderdies, tall og knapper.


De andre kortene legger jeg ut når de er ferdig pyntet og glitra!

Ha en fortreffelig dag! Her øser det ned så her blir det huslige sysler og litt kortpuslerier! :O)


Klem fra

1 kommentar:

Ane Lene sa...

Så hyggelig at du blir med på min Blogcandy! Håper du trives i den nye jobben!
Klem fra Ane Lene