onsdag, desember 23, 2009

JUL I HUSET!



Lille julaften...Og snart ferdig med alle puslerier, hemligheter og pynting.
I år tror jeg faktisk vi får satt oss ned og se litt på tv! Ikke værst.
 Har til og med strøket klær og lagt pinnekjøttet i vann.
Nå skal sølvet pusses og så er alt klart.

Vil ønske alle mine bloggvenner og de som er innom her en riktig god juleferie
 og ett skikkelig godt bloggår!
Vil takke for alle hyggelige kommentarer dere legger igjen ,- de setter jeg stor pris på.
 Jeg vil også takke for all inspirasjon jeg finner i deres blogger! Det er utrolig hyggelig å sette seg ned å ta en blogg-runde rundt i alle blogger.Jeg kan glemme meg helt bort i bloggverden og timene bare flyr!





Stor Juleklem fra


4 kommentarer:

Lena Nomme sa...

Vi i Vestenga ønker dere en riktig fin julefeiring!
Juleklem fra alle oss :-)

Kate sa...

Godt nytt år, Sigrunn :)

Anonym sa...

Godt nytt år

Katrine sa...

GODT NYTT ÅR TIL DEG OG DINE SIGRUN.
Det var kjempekos å se deg på lille julaften ;-)
Håper det ikke blir så lenge til neste gang.
Klemmer fra Katrine