torsdag, juli 02, 2009

Sommer = beising

Det har ikke blitt mye blogging i det siste. Og scrappe-relaterte hobbyer må vike for sol, varme og beising... puuuh :(

Vi har kjøpt oss svømmebasseng som ungene koser seg. Til og med mannen har vært oppi for å avkjøle seg. Det var ett genialt kjøp for det har blitt mindre mas om badestrand...haha

Men selvsagt må stranda også besøkes.

Det tok sin tid å pumpe opp og fylles og som dere ser på bildene var det skikkelig kaldt vann....noe det ikke er lenger nå...;O)






Solveig og venninnen er så ivrige etter å bade at de hjelper villig til ...





Her stuper de uti for første gang og fryser nesten vettet av seg. Gørrkaldt!



Det er beising som opptar dagene her. Siden jeg lider av høydeskrekk tar jeg alle rekkverk og vinduer, mens mannen min og gode venner klatrer til topps i stiger. Vi har endelig truffet fargen. Forrige gang vi malte fikk vi en gråfarge som ikke var lik den jeg hadde sett for meg , men nå har vi kjøpt Orkla og huset blir skikkelig flott! Nå mangler bare sprossene ser jeg....men det må vi vente litt med.

Solveig hjelper også til!

I kveld håper jeg på litt tid med lim og papir. Det klør i fingra til å mekke litt kort!

Håper alle dere der ute nyter sommeren...for til uka er den vist borte for denne gang....:O(
(...Håper meterologene ta feil... )



Nå må det ut å beises!

Ha fortsatt en god dag i varmen.
SommerKlem fra


2 kommentarer:

aase sa...

Sommer og sol er deilig!! vi har enda ikke fått fyllt det store bassenget vi da....kan jo ikke ødelegge ny plen!! Mulig det blir satt opp borte ved stabburet istedet!!

Jeg får svinge bortom å se på ny farge da...

Jeg har vært på stoff og stil., så det er et par prosjekter på gang her!!

Nyt sommaren, papirarbeid tar vi til høsten. Bortsett fra at jeg har en bestillnig som jeg må lage ihelgen!!
Lærer aldri, men det ER sommerens siste for andre....

Katrine sa...

GOD SOMMER.
Klem fra Katrine