mandag, juli 06, 2009

Sukkersøtt sommer #1 og Camillas sommercandy-skisse

Da ble det endelig litt tid for kort igjen. Nå som været har blitt kaldere og det er grått og vått ute passer det hodt med litt papirdiller på kjøkkenbordet!
Åhhh kjenner det er lenge siden og godt å komme igang igjen.
Jeg har laget ett sommekort etter CAMILLA skisse og tenkte det kortet passet til sukkersøtt sin sommeroppgave. ( Inne hos Camilla er det sommercandy på gang...)
Oppgaven på Sukkersøtt er å lage ett kort som oser sommer...

Her er kortet! Spreke farger som er sommerlige for meg og siden jeg er i sommerfugl-modus fortia måtte jo sommerfugler brukes. Jeg har blandet orange og rosa distress på ett islokk og stemplet min sommerfugl først med svart før jeg dytta det ned i blandingen og stemplet på ark. Etterpå har jeg klippet ut og svertet litt ekstra med sort rundt kantene. Synes de ble kjempesøte.

Her er sommerfuglene litt nærmere.

Innsiden av kortet er pyntet litt typisk meg. Er ikke så god til å tenke nytt inni kortene mine.




Baksiden enkelt pyntet med bit av mønsterark, mitt personlige stempel og litt bånd.

Tusen takk til dere alle som er innom meg. Og ha fortsatt en strålende dag!

Klem fra

4 kommentarer:

Lena Katrine sa...

Et vidunderlig sommerkort i herlige farger, Sigrun!
Takk for at du deltar ;)

Ha en fortsatt fin dag! Klem ;)

nr 35 sa...

wow - så flott kortet ble helt ferdig :o)
Sommerfuglene ble knall fine.

Maya sa...

Nyydelig sommerkort,i herlige farger!!
Så lekkert pyntet!

Sommerfugl esken har jeg ikke mal til,men du bare tegner opp en sommerfugl,og skærer til en papirremse,som limes til,og voilà du har en eske ;)
Kikk innom Kirsten eller Anita,de har laget flere tutorials på hjerte- og firkant esker :)
Klem fra Maya:)

Aina sa...

For et lekkert sommerkort!