søndag, oktober 12, 2008

Sukkersøtt utfordring #11, skisse #3

Denne uka har Kristine på sukkersøtt laget denne flotte skissa ,-en skikkelig utfordring : Ikke bare er den rund, men den inneholder i tillegg trekanter !!!



Her er mitt kort etter inspirasjon fra skissen! Valgte å legge 2 trekanter oppå hverandre som en "pose" og lagde "hank" av ståltråd med perler. Oppe i "posen" lagde jeg 4 små tagger og skrev på ett dikt på disse. Ellers pyntet jeg med blomster , glitterlim ,hjerte og bånd.




Her er diktet jeg skrev på taggene! Synes det er så flott!


Et godt vennskap er som regnbuen.

Når en passe mengde glede og tårer

Blir blandet, blir resultatet en

Fargerik bro fra hjerte til hjerte

Takk for at du tar en titt! Klem Sigrun

12 kommentarer:

Jossa sa...

Så flott kort du har laget....Flink er du, vennen!

Klem Jossa

Sylvia Blum sa...

Your card is beautiful, Sigrun! Love the colours and how you used the triangles :o) love & smiles, Sylvia

Jannhild sa...

Kjempeflott kort, Sigrun!!!
Herlig løsning på skissen!!

Klem fra Jannhild!

annes paperfun sa...

Så flott kort og det diktet var så fint :O)
Flott løsning på skissen og takk for at du deltar.
Klem fra Anne

oheidia sa...

Veldig flott dikt og veldig fint kort. Liker fargene du har brukt og du har tenkt litt anderledes rundt trekantene - ble tøft oppå hverandre!

:=)

Joanna sa...

Takk for koselig komentar hos meg, det er alltid velkommen :)

Dette kortet likte jeg godt med det nydelige diktet og alle de fine detaljene.


Klem fra Joanna

eba sa...

Herlig løsning på skissa! Flott kort!

Kristine sa...

Wow for et kort du har laget!
Jeg er kjempeimponert!
Tusen takk for at du prøvde deg på skissen jeg laget!
Klemmer fra Kristine

Bente sa...

Så flott kort. Kjempesmart med den posen.

Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min.

Klem fra Bente

Gry-Heidi sa...

Så flott et kort! Kjempesmart med "pose-trekantene" til det nydelige diktet :)
Takk for koselig kommentar i Kortkroken min:)
Klem Gry-Heidi

Maya sa...

Åhhh *sukk* så flott dikt og så nyydelig kortet ditt ble!

Takk for att du deltar,
klem fra Maya :)

Gro sa...

Nydelig kort.