fredag, oktober 24, 2008

Utfordring #12, Papirdesign




Jeg ble så inspirert av Anne Kristine sin julepost så jeg bare måtte lage min egen! Endelig kan den jeg broderte for "ørten" år siden kaseres! Det var utrolig morsomt å lage noe annet enn kort!


Jeg har brukt baksiden av en A3 blokk og brettet så ryggen måler 19 cm, bunnen 11 cm og forsiden 11 cm. neste jeg skal lage blir mindre i bunnen for den ble nok litt vel stor.... men sånn ble den første.
Min skal stå på bordet så derfor har den ikke oppheng.
her noen detaljer.















Takk for at du ser og legg gjerne igjen en komentar!





Klem Sigrun

4 kommentarer:

Maya sa...

Åhhh denne ble kjempeflott!
Flotte detaljer og så stilig å bruke den som "bordpynt" :)

Takk for att du er med,
klem fra Maya :)

Bente sa...

Den var virkelig flott! Takk for titten og God Helg!

Hanne sa...

Å, dette ble stilig julepostboks, Sigrun! Flotte farger og motiver og detaljer...
Smart å sette den på bordet, forresten ;)

God søndag!
Sukkersøt klem :)

Lene Aase sa...

Utrolig flott julepostboks, liker fargene du har brukt!!!

Klem fra Lene:)