lørdag, januar 17, 2015

Bokstavutfordring


Jeg har laget et Maritimt kort til ei jente som fylte 40 år .

Siden navnet mitt er Sigrun var det altså bokstaven  "S" som skal brukes på kortet.

-Og her er mine S´er :

*Stjerner på mønsterarket
*Seilbåt-charm
*Sjøstjerne-charm
*Snor
*Sommerfugl-dies











Jeg har brukt en brettet brødpose som selve kortet og dekorert med:

 -mønsterark fra Graphic 45 - by the sea
-bazzill
-div maritime charms
-maritimt bånd
-tag
-sommerfugl-dies
-blonde
-osteklut
-bølgepapp
-snorer
-div stempler



Med dette kortet deltar jeg på januar-utfordring hos Papirlosjen- #bokstavutfordring




Takk for at du tok deg tid :)










1 kommentar:

Belinda Hammersdal sa...

Digger motivet med Hilda ;) Ser fram te sommer og sol!Takk for at du deltar i Papirlosjen sin bokstavutfordring.Klem DT Belinda