mandag, desember 31, 2012

På årets siste dag......


Da er årets siste dag ankommet! 
Jeg sitter alene med årets siste morgenkaffe og nyter freden og roen . 
Jeg elsker disse verdifulle stille morgenstundene jeg har for meg selv når hele familien sover,- til og med katten...... :)
Utover bordet mitt ligger det et kaos av scrappesaker som flittig ble brukt i går men som jeg ikke enda har orket å rydde bort. Det var deilig å sitte i går kveld med verdens beste scrappevenn og så lenge siden jeg har scrappet.

Jeg fikk laget 3 flaskekort og pyntet en toffifee-eske. 





I kveld skal årets siste dag tilbringes med familien Nilsen,- en tradisjon vi har hatt i mange år. 
Vi skal kose oss med god mat og drikke og kl 00 skal vi ut å se rakettene utover Drammen by.
 I år har vi valgt å ikke handle inn raketter. Etter mange nesten-ulykker tidligere år ser vi ikke helt moroen med det. 

Vi får heller nyte å se på.... for flott å se på det er det!





Jeg vil takke dere alle som er innom bloggen min for alle koslige kommentarer. 
Håper å høre fra dere i 2013 også. 

Jeg har i årets som har gått fått mange nye scrappevenner i Lier og omegn. Vi har hatt mange hyggelige treff i Lierbyen som jeg gleder meg til starer opp igjen i januar. 

I året som har gått har jeg deltatt på flere scrappetreff og kalenderen min for neste år har allerede begynt å fylle seg med nye datoer for treff. 
Det er utrolig morsomt å være på treff,- møte gamle kjente og møte nye scrappevenner 
og i tillegg få masse inspirasjon! 



Jeg vil takke dere alle for ett herlig scrappeår som nå er avsluttet 
og jeg gleder meg til det nye året som kommer. 




GODT NYTT SCRAPPEÅR!





♡ STOR klem fra ♡









Ingen kommentarer: