mandag, november 05, 2012



Er kommet godt i gang med julekortene i år, men må lage mange flere.....

Det er julemesse i Lierbyen 1. desember i regi av cafeen  "Hjem til oss" og der har jeg planlagt å selge julekort, heklede lykter og pulsvarmere, og litt annet hjemmelagd stæsj! Håper å få solgt riktig mye, men det er ikke alltid slik det går så hvis det blir mye igjen veit jeg hva noen får i julegaver................ hehe....Men moro er det å lage ting!


I helgen var jeg på Grorud-treffet og der skulle det lages masse julekort. Hadde mange planer og ideer i hodet, men da jeg fikk satt meg ned å lagt frem mitt "pikk-pakk" fant jeg ikke alle julearkene mine! Fytti og grrrrr så surt det var at de hadde blitt stående igjen i gangen hjemme..................
ja ja fikk kjøpt noen ark på treffet selv om det ikke var det store utvalget og fikk snekra sammen 6 julekort og 2 flaske tagger...........!!!

Jeg har ikke fått tatt bilde av de kortene , men fant ett jeg ikke har publisert før.
Pionark, snekrystaller og stempler og en liten søt pompom-bård som ser ut som snøballer.................




Og jeg gleder meg bare "litt" til jul....................
;o)


♡ STOR klem fra ♡










1 kommentar:

henriettesskaperglede@blogspot.com sa...

Dette kortet var helt nydelig:) Skjønt bilde,
og flott pyntet med snøfnugg og stempler
som passet godt til kortet:) Klem