tirsdag, oktober 23, 2012

Har fått litt dilla på å lage posekort 
og her er to gratulasjons-posekort. 
Fint å bruke disse posene til noe når de bare ligger der.....og egentlig skulle kastes.


Innsiden,- med sommerfugl-tag




Litt stille her om dagen. Sier stadig til meg selv at jeg må oppdatere, -men hører vist dårlig på meg selv.. :O)
Her i huset driver vi å flytter scrapperommet mitt opp og eldstejentas ned så vi lever i et salig kaos av rot. Gleder meg til å se enden av det så jeg får satt mine hobbyting på plass. 

I dag har jeg fått malt sminkebordet til eldstejenta i mellom  trening, skifting av dekk og cafè-besøk i Lierbyen ..
Nå skal sofaen finnes og hekletøyet ut av posen. Her hekles det til julemesse 1.desember så tiden er kort...

Ha en fortreffelig dag :O)

♡ STOR klem fra ♡











1 kommentar:

Therese sa...

Lekre posekort! Likte spes det med damemotivet på. Fin sommerfugl dies! :)