søndag, april 01, 2012

Invitasjoner til konfirmasjon


Utrolig stille inne på bloggen min, men jeg har alikevel vært aktiv med scrapping.
 Fortiden er det konfirmasjon som står i hodet mitt og endelig ble invitasjonene ferdige.
 Jeg og konfirmanten har vært litt uenige i farger og utseende, men ble tilslutt enige. 

Kuttet store tagger, sydde rundt i ytterkant og lagde lomme foran med plass til en mindre tag med opplysninger om konfirmanten,-kalt FAQ! 


 Til sammen ble det 15 stk.
her er bilde av tagge 


 Utstyrsliste:
 Mønsterarkene er fra Vibeke Spigseth - Romance,.
De er bare såååååååååååå lekre!
Ellers har jeg brukt kraftkartong, brunt silkebånd, brune halvperler,pompong-remse.Symaskin.
Kantpunch fra martha Stewart og spellbinderdies.




Med dette kortet deltar jeg på utfordring inn hos
 scrapperiket utfordring 48-perler/bling og 
papirpikenesverden utfordring # 2 - konfirmasjon


 ♡ STOR klem fra ♡












6 kommentarer:

aase sa...

Rålekre Sigrun!! Herlige farger!!

unni's scrappeboble sa...

WOW, desse var lekre :)
Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår :)

Unni
Scrapperiket

Synnøve sa...

Så fine disse var!!
Takk for at du deltar hos Papirpikenes verden!
klem,
Synnøve

Anita sa...

Nydelig , digger fargene :)

Takk for at du bidrar hos North Star Stamps :)

Linda's Dillerier sa...

Nydelig invitasjoner i herige rosatoner.
Tusen takk for at du deltar hos North Star Stamps.

Rom-a sa...

Piękne połączenie kolorów, bardzo delikatne. Podobają mi się!