søndag, august 14, 2011

Et bilkort!




En liten gutt skal  feire sin 2 årsdag i dag og jeg ville lage ett bilkort til han. 
Jeg printa rett og slett ut en mal på nettet som jeg først klippet ut i tykk papp. Deretter skar/klippet jeg ut deler i farget bølgepapp (blå og sølv) og limte oppå pappen.
 Det ble så fint med den "metallik-effekten" som bølgepappen har.
Vinduene og hjulene er klippet ut i svart papp.
Jeg har påført Glossy accents på hjulene, vinduene og 2-tallet for å få blank effekt.

Punchet ut stjerner i bølgepapp ,limte på ett 2-tall
og vips ble den en kul bil!





Jeg delta med dette kortet på utfordringen hos ett Trykk - trykkpressa august hvor oppgaven er mannekort med stjerner....


♡ STOR klem fra ♡


4 kommentarer:

Mona sa...

Ja dette var en kul bil!! Stilig effekt med bølgepappen.

Ønsker deg en fin uke!
Klem Mona :-)

♥Gry sa...

Hei!
Supertøff bil, flott idè!


klem

Siw sa...

Råkult!!! Tegnet du bilen på frihånd??

Gro sa...

Så stilig! :)