lørdag, juli 23, 2011

Noen bilder fra vår tur til Disney land PARIS!
 Vi koste oss i 3 dager i denne nydelige parken og er proppfulle av inntrykk og opplevelser! 
Dette var en fantastisk park for hele familien. 
Vi voksen kom inn i en verden fra vår barndom hvor Donald Duck fra sofaen!


Dette er absolutt en park jeg kan anbefale ett besøk og vi skal definitivt tilbake!
Kveldene  i parken blir avsluttet med parader. Først en kl 19 som disse bildene er tatt fra, så en kl 22 med masse glitter og lys.( Fikk tatt dårlige bilder herfra)

Tilslutt kl 23 ble det fyrt opp ett fantastisk fyrverkeri 
som jeg kommer til å minnes veldig lenge!





¤¤¤¤¤¤¤¤


Egentlig var planen min å få ferdig ett kort i kveld, men pga det forferdelige angrepet mot
 Oslo og Utøya i dag har jeg sitte foran tv`n i sjokk, sorg og maktesløshet!
Helt surrealistisk at noe sånt kan skje her i vårt lille NORGE!
Og mens jeg sitter her flyr det mange ambulansehelikoptre over
hustaket vårt på vei bort fra Utøya med sårede....helt ufattelig!

Mine tanker i kveld går til ofrene og familiene som er berørt 
og jeg har tent lys for fred, håp og kjærlighet! 





Ta godt vare på hverandre!



Sigrun 

Ingen kommentarer: