torsdag, mars 03, 2011

I går skulle jeg legge inn bilder fra OSLO-turen i helga med Solveig,
 men så finner jeg ikke kabelen..
GRRRRRRRRRRRR
Skjønner ikke hvor den har gjemt deg. Helt typisk! Får vel sende bildene over fra mobil til PC`n istedet..
Litt tungvindt , men det funker jo.

Vi var altså i Oslo og koste oss. Det var masse WM stemning i gatene, nydelige snøskulpturer , og vi spiste deilig pizza på Mamma Rosa ( masse minner herfra fra mine ungdomsturer til Oslo............)










 og til STOR glede for min ISDIGGENDE datter ble det is på is på den nye isbaren,-

BEN & JERRY`S!


Solveig fikk handlet seg en del stæsj og klær,

men er nok aller mest fornøyd med ringen hun kjøpte på
Arts & Craft.

Sånn ser den ut.


Den er designet av Fam Irvoll for Arts & Craft sammen med mange andre "godbiter" !
Solveig hadde lyst på MYE mer , men lommeboka sa stopp.
Ellers hadde fam Irvoll utstilling på Paleet også.
Den fikk vi også besøkt.
Der så vi mange av hennes herlige hårbøyler med stor muffins oppå.

Er den ikke skikkelig HERLIG????




Da begynte mor og kverne tanker om å kanskje "mekke" noe liknende..........
Så nå er jeg i gang med å finne masse kule hekleoppskrifter på rare ting som kan festes på toppen av en hårbøyle...........
Vi får se hva det blir................


Hvis du vil se flere av kreasjonene til Fam Irvoll , kan du  klikke HER!!!                                                                 

 Klem fra

1 kommentar:

Myrullpiken sa...

For noen utrolig nydelige kort du lager:) Flink og kreativ du er:) La oss til som følgere av deg vi:)

Håper du får en super helg<3

Klemmer fra Myrullpiken<3