søndag, februar 13, 2011

Morsdag i dag!

Jeg er verdens heldigste mamma og har verdens 2 nydeligste og greieste jenter!
I går fikk jeg nydelig blomster av min eldste datter som hun hadde handlet for egne penger på Liertoppen. Hun turde ikke la de ligge uten vann til i dag så derfor fikk jeg de i går.





 I dag fikk jeg flott tegning av en "morsdagsrakett" som min yngste datter hadde tegnet 

og en ballong fra min eldste.






Er ikke akkuratt så glad i ballonger ,
men den var veldig fin og får den være i fred sprekker den nok ikke.....
-for det er det værste jeg veit. :O)



Nå skal vi ut å spise på Lizzis! Ha en flott morsdag og søndag!

Klem fra Sigrun

1 kommentar:

Katrine sa...

Herlige jenter du har....hva varmer mamma-hjertet mere enn oppmerksomhet fra egne barn??
Vi er jammen heldige som har såååååå herlige jenter....og jeg er så heldig og har 3!!!
Klem fra meg :-)