tirsdag, januar 18, 2011

Kort til en keiser

OG  her kommer mitt 3. kort i år som ble laget i helga.
 Dette er ett babykort til en nydelig keiser som kom til verden i romjula.
 Jeg har strikket  noe "smått og blått" til den lille og en "kjøpepakke" venter og på å bli gitt.
Nå håper jeg snart jeg får se "verdens" nydligste gutt...................
hint hint Lene.............:O))))))

Over til kortet.
Mønsterpapiret er fra Maya design og ellers fant jeg noe blått og brunt fra restehaugen.
Bildet er funnet på nettet og stempelet er fra Norsk Stempelblad.
Bamsen er en knapp jeg har kjøpt på stoff og stil og båndet er fra en nillerull............





Dette kortet synes jeg passer til ukas utfordring nr 108 på
 Sukkersøtt - hvitt/creme og blått!
 Ha en nydelig tirsdag!


 Klem fra

3 kommentarer:

Meretekj sa...

Nydelig babykort i flotte farger og design.
Takk for at du deltar hos Sukkersøtt!

Nancy sa...

For et herlig babykort, Sigrun:O) Kjempe søtt motiv, lekre ark og flott design!
Takk for at du deltar hos Sukkersött, lykke til!
Klem, Nancy;O)

Merethe sa...

så herlig et babykort. Mange flotte detaljer.