torsdag, desember 30, 2010

GODT NYTT ÅR!

Da er det dagen før den siste dagen av 2010 og nyttårsønsker er på sin plass.
Året som har gått har vært  spennende, fylt med mange endringer og vært flott på mange måter. Vi har prøvd ut sydenferie med sol og varme,- noe som frister til gjentakelse... ;O) Ingrid har begynt i 1 klasse,- en ny epoke for henne. Solveig har startet sitt første år på ungdomsskolen,- blitt skikkelig tenåring! Mannen min og jeg har begge fått nye jobber og trives godt med de endringer dette har medført. Jeg har rundet 40 år og ikke oppdaget krisa............. ;O)
 Når jeg sitter å tenker på året 2010 har det vært fylt opp med mange gode opplevelser som jeg vil minnes. Noen triste episoder har også skjedd, -noen har forlatt oss dette året men det er en del av livets gang ... 

(bildet funnet på nettet)

Jeg har mange ønsker, mål og ønsker for det nye året som nå står å venter . 2011 håper jeg blir ett år fylt med gode opplevelser og  mye tid til familie og venner. Jeg håper å få mer tid til mine hobbysysler. Kjenner det er lenge siden jeg stupte ned i lim og papirverden og savner det.
TAKK for følge i 2010!



Jeg vil ønske dere ETT RIKTIG GODT NYTT ÅR!
Klem fra

1 kommentar:

Katrine sa...

GODT NYTT ÅR TIL DEG SIGRUN.
Håper året blir som du ønsker.
Jeg ønsker deg iallefall et år fyllt med positive tanker og fine opplevelser.
Kjempekos å følge deg på blogg og FB.
Klem fra meg♥