søndag, februar 28, 2010

Snille Anelene har gitt meg AWARD!!!

Jeg har vært så heldig å få en AWARD fra ANELENE og den varmet! Tusen takk for den.

Jeg vil gi den videre til de som er innom min blogg selvom det går i rykk og napp med blogging...
Håper å komme sterkere tilbake ...


Har blitt lite lagd i huset til tross for at jeg har hatt en hel ukes vinterferie. Det er lissom tusen ting som skal ordnes og så altfor liten tid... og selvsagt går det mye tid til OL også. Både jeg og mannen i huset er kjempe sports idioter og bruker mye tid på å følge våre fantastiske idrettsutøvere ...
Men nå er det snart slutt- heldigvis sier nok ungene i huset.

I kveld skal vi feire minstejentas 6 årsdag og jeg legger ut noen bilder når de er klare.

Håper alle der ute får en strålende søndag.

Klem fra

Ingen kommentarer: